Laten we samen de unieke klantreis voor jouw ideale klant bepalen
Waardoor jij…
Rust ervaart omdat je weet welke reis jouw ideale klant aflegt en je (ongeveer) weet wanneer ze koop klaar zijn
Een route hebt gecreëerd voor jouw ideale klant waardoor die persoon precies weet wat de volgende stap is. Je begeleid ze als een soort reisleider door jouw aanbod heen en bied ze aan waar ze op dat moment klaar voor zijn
Groeit in omzet, want je bent niet heel veel tijd meer kwijt aan klanten warm maken in je dm of aan salescalls met mensen die nog niet koopklaar zijn.
The customer journey game is interessant voor jou als dit wil:
Minder tijd & moeite kwijt zijn aan het binnenhalen van een nieuwe klant
Automatisch een lead opwarmen zodat ze koop-klaar zijn (ook wanneer je niet aan het werk bent)
Meer losse online trainingen verkopen die jouw ideale klant verder helpt
Een logische route voor jouw ideale klant zodat ze snappen wat de volgende stap is
Controle hebben op het proces zodat je in kunt schatten wanneer iemand klaar is om in jouw core of premium product te stappen
Vertrouwen hebben in je systeem waardoor je relaxed bent tijdens je momenten met je kids en weet dat alles doorloopt
Het optimaal gebruik maken van jouw mailinglijst
Ik vind dat elke ondernemer een goede doordachte funnel moet hebben met een verbindende klantreis. En toch zie ik zoveel funnels die niet kloppen. Die veel te snel een te duur aanbod willen verkopen, te spammerig zijn of waar gewoon helemaal geen funnel achter de weggever hangt. Zonde!
Ik gun jou een duidelijk plan en een goed systeem zodat jij het gemak gaat ervaren van een geautomatiseerde online klantreis.
Ik ben echt van mening dat het bij zoveel vrouwelijke ondernemers zoveel makkelijker kan. Dat ze onnodig heeel veel tijd besteden aan het binnenhalen van klanten, gesprekken hebben met leads die toch nooit wat je gaan kopen en keihard moeten werken voor hun geld.
Ik wil dat jij gaat ervaren dat je meer geld kan verdienen door het goed inrichten van je funnel.
En het goed neerzetten van jouw customer journey is stap 1 daarin.
En het zou mij zo blij maken als je mij over een paar maanden gaat mailen met een bericht dat je nu veel meer tijd hebt samen met je kids maar dat je omzet enorm is gestegen. Dan doe ik een dansje voor jou.
Wat krijg je:
Ik kijk er naar uit om samen met jou je customer journey goed te zetten.